کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316404 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هزینه‎های اینترنت موبایل را تا 80 درصد کاهش دهید

آیا همیشه برای استفاده از سرویس GPRS ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه بر روی گوشی خود ترس دارید؟ آیا شما اسمارت فون دارید و همیشه وقتی آخر ماه می شود از دریافت قبض موبایل خود هراس دارید؟ اعداد عجیب و غریبی را مشاهده می کنید و همیشه نگران هستید که آیا این اعداد درست است یا خیر؟

 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛  با در اختیار داشتن یک برنامه شما هر لحظه و در هر جا که باشید می‎دانید از چه برنامه‎ای به چه مقدار مصرف کرده اید، این مصرف شامل حجم و هزینه می شود. این که شما چقدر از اینترنت بر روی گوشی خود استفاده کرده اید و هزینه آن چقدر می شود و یا اینکه اگر برنامه ای بیش از حد در اینترنت فایل رد و بدل می کند شما را مطلع می کند و یا اینکه هر کدام از برنامه ها چقدر فایل تا کنون دانلود کرده است.

 

اصولا سرویس‎ها و برنامه‎های نصب شده بر روی تلفن های هوشند بیش از آن که نشان می‎دهند برای شما هزینه‎های مضاعف ایجاد می‎کنند ولی شما را در جریان قرار نمی دهند.

ایده بکر می‎نویسد که “اوناو” نام برنامه‎ای است که ویژه گوشی‎های اسمارت فون یا همان تلفن های هوشمند و تبلت‎ها ساخته شده است و وظیفه اصلی آن کنترل و نمایش هزینه های مصرفی توسط شماست. “اوناو” نسخه ویژه ای هم برای گوشی های آندرویدی و هم برای گوشی های اپلی دارد.

 

 

با در اختیار داشتن این برنامه شما هر لحظه و در هر جا که باشید می‎دانید از چه برنامه‎ای به چه مقدار مصرف کرده اید، این مصرف شامل حجم و هزینه می شود. این که شما چقدر از اینترنت بر روی گوشی خود استفاده کرده اید و هزینه آن چقدر می شود (اگر از اینترنت اپراتور استفاده می کنید یا همان GPRS) و یا اینکه اگر برنامه ای بیش از حد در اینترنت فایل رد و بدل می کند شما را مطلع می کند و یا اینکه هر کدام از برنامه ها چقدر فایل تا کنون دانلود کرده است.

 

 

اما یکی دیگر از جذابیت های این برنامه ارائه گزارشات ماهیانه و سالیانه در مورد حجم و هزینه استفاده شده توسط برنامه های مختلف نصب شده بر روی گوشی هوشمند شماست که با مشاهده آن چیزهای جالبی را متوجه می شوید.
برای مثال میانگین استفاده شما از هر یک از برنامه ها در هر روز یا ساعت، نوع کاربری شما، میزان حجم اختصاص یافته در دوره های مختلف و …

 

اما اگر شما گوشی آیفون و یا تبلت اپل را دارید حتما می دانید که حجم اطلاعاتی که توسط آیفون ارسال می شود بیشتر از بقیه اسمارت فون هاست و “اوناو” برای شما نیز کار فوق العاده ای انجام داده و آن هم متراکم کردن فایل های پر حجم و بزرگ هست و این به شما در صرفه جویی هزینه هایتان کمک می کند.

 

 

شاید باور نکنید اما شما ممکن است تنها در یک سفر کوتاه تا ۱۰۰ هزار تومان صرفه جویی کنید! پس دیگر نگران استفاده از GPRS گوشی و یا تبلت خود نباشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12665 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/10/05 تعداد مشاهده: 2255
سافت گذر